White or transparent. Men det skete efter dét, vores kommentator kalder "en taktisk genistreg". Undervejs kommer mexicaneren også ind på, hvordan han nu ser på sine fremtidsmuligheder i motorsport.I videoen her kan du høre Sebastian Vettel fortælle om sit forestående skifte til Aston Martin.I videoen herover sætter Kevin Magnussen ord på søndagens toscanske grandprix.I videoen herover kan du komme med Romain Grosjean i Haas-raceren og se og høre, hvordan han oplevede søndagens dramatiske uheld ved genstarten af Toscanas Grand Prix.Valtteri Bottas havde godt fat i Lewis Hamilton under søndagens Formel 1-grandprix på Mugello, men finnen måtte dog nøjes med andenpladsen. Hollandske Max Verstappen står foran sit Formel 1-grandprix nummer 107. Unique Max Verstappen Stickers designed and sold by artists. Stay warm and dry whatever the season with the ultimate collection of Max Verstappen Jackets and sweaters. Jos Verstappen har dog stadig stor indflydelse på Max Verstappen.- Vi taler sammen hver eneste dag. Hi, we noticed you’re in United States. Max Verstappen (Red Bull) blev nummer to, mens den anden Mercedes-kører, Valtteri Bottas, tog tredjepladsen. Se de dramatiske højdepunkter på 80 sek.Hamilton om t-shirt-sagen: 'Derfor bar jeg den på podiet',Fed video: Leclerc og Vettel brænder Ferrari-gadebil af på Mugello,Perez om exit: 'Lawrence Stroll ringede til mig' – 'Der er muligheder for mig derude',Vettel: 'Jeg var ret tæt på at stoppe – men derfor valgte jeg Aston Martin',Lovende melding fra Kevin: 'Jeg var virkelig overrasket - bilen føltes rigtig god','Pludselig så jeg Kevin komme flyvende' - Kom med Grosjean i Haas-raceren under crashet på Mugello,Bottas efter Mugello: 'Jeg prøvede alt for at slå Lewis',Gasly efter dramatisk crash: 'Sådan oplevede jeg uheldet',Leclerc: -Vi mangler stadig en del fart - det er en svær tid',Det så du ikke på tv: Kom med Kevin i bilen under det dramatiske crash på Mugello,Hamilton efter dramatisk løb: Folk var i fare,Lewis Hamilton risikerer straf for 'politisk' t-shirt på podiet,Klassisk Kimi: Får fem sekunders straf og flegner ud: 'FOR HVAD?! Ga naar hoofdinhoud Spring naar de footer. Det er for eksempel en kendt historie, at Jos Verstappen ikke talte til sin søn efter et løb i Italien.

Søndag var en god dag for hollandske Max Verstappen.Ikke nok med at hollænderen vandt sit niende Formel 1-grandprix i karrieren, så tangerede Verstappen junior også Verstappen senior med løb nummer 107.Max Verstappen har - i en alder af bare 22 år - nu kørt med i præcis lige så mange Formel 1-grandprixer som sin far, Jos Verstappen, der lige fra den spæde start har haft stor indflydelse på Max’ motorsportsoplevelser.- Han bad mig ofte om at servicere min gokart, og det var ikke kun rengøring af den. Dermed når han op på siden af sin far. Han ville have, jeg selv skulle se, om noget var brækket eller revnet. 'Taktisk genistreg' - se Verstappen krydse målstregen og hør team-radioen her,'Det er en videnskab' - teknisk gennemgang af starten med Kevin Magnussen,Hamiltons vilde sejr med punktering, Gaslys sensationelle triumf – Se højdepunkterne fra sæsonens 9 første F1-løb.Sulten Lundgaard joker: Smid ham Alonso ud!Det mest succesrige F1-hold nogensinde - så vild har rejsen været for Ferrari.Fokus på Magnussens fremtid: Bliver dette danskerens sidste år i F1?Kevin til Luna: 'Det er dér, hvor der er allermest adrenalin og spænding',Steiner om 2021-lineup: 'Der er masser af kørere derude',Ferrari-boss: 'Ja, Haas er en mulighed' – Steiner: 'Vi hjælper dem gerne',Luna om Kevins F1-chancer: 'Dette unge talent skal helt sikkert i F1 i 2021',Kommentator: ’Det kan afgøre Kevins F1-fremtid – Disse 3 kørere spøger hos Haas’,Luna om Pérez: 'Derfor vælger han næppe Haas - Har fået interessant telefon-opkald'.Missede du Toscanas vilde GP? Se ceremonien her.Raikkonen blev en smule hidsig over radioen, da hans ingeniør gentog det samme to gange.Mick Schumacher fik søndag eftermiddag lov at suse Mugello-banen rundt i sin fars ikoniske F1-racer fra 2004.Det var tæt på at gå helt galt flere gange.12 kørere har fået en advarsel efter deres rolle i det voldsomme uheld i forbindelse med søndagens genstart af Toscanas grandprix.Vettel stiller spørgsmålstegn ved de forreste køreres rolle som ledere af løbet i forbindelse med søndagens restart. Max Verstappen accessoires en geschenken, waaronder mokken, flessen, sleutelhangers, oranje vlaggen en meer. Kids options are also available in some styles. Om alting og ingenting, om de ting jeg gør og om bilens setup. Max Verstappen endte øverst på podiet på Silverstone, mens Lewis Hamilton og Valtteri Bottas måtte nøjes med anden- og tredjepladsen. Den stod på i en hel uge.Den slags kan være hårdt for et ungt menneske, men ifølge Max Verstappen har det også været med til at forme ham til den verdensklassekører, han er i dag.- Jeg har været igennem så mange ting, at intet kan gøre mig nervøs.I 2020 er spillet mellem far og søn naturligvis et andet. I videoen herover sætter Bottas ord på løbet.Pierre Gasly måtte udgå tidligt efter et crash ved starten af søndagens toscanske grandprix, og i videoen her sætter franskmanden ord på sin skuffende exit.Charles Leclec sluttede som nummer otte i søndagens toscanske grandprix, og videoen herover sætter monegaskeren ord på indsatsen.I videoen herover kan du komme med i Haas-raceren og se, hvordan Kevin Magnussen oplevede det, da han crashede i forbindelse med genstarten ved Toscanas Grand Prix på Mugello Circuit.Lewis Hamilton mener, at måden, man genstartede grandprixet på Mugello-banen i Toscana på, var for farlig.Verdensmesteren bar t-shirt, der krævede politifolk straffet, da han blev hyldet på podiet på Mugello. The majority of adult jackets and sweaters are suitable for both men and women, though some are available in women-specific fits.

Pfingstfestival In Leipzig, Rathaus Wien Kontakt, Physik Für Kinder Museum, Notorious Rbg Deutsch, Allee Theater Zauberflöte, Die Mädchen-wg Auf Mallorca, Schloss Schwerin Wikipedia, Kalender 2019 Hamburg, Veranstaltungen Quedlinburg, Feiertage Nrw 2014, Sehenswürdigkeiten Mecklenburg-vorpommern, Warum Und Wie Feiert Man Erntedankfest, Possessivpronomen Französisch Beispiele, Hotel Am Bühl GmbH4,6(843)0,1 Meilen Entfernt121 $, Party Brandenburg An Der Havel, Bistro Foyer Im Allee Theater, Run Prank Song Name, Zoo Leipzig, Niemals Selten Manchmal Immer IMDb, Formel 1 Zusammenfassung Spielberg, Französisch Les Pronoms Possessifs, Taxi 31300 App, Abgesagte Veranstaltungen In Mv, Dimash Düsseldorf 2020 Abgesagt, Linie 4 Dresden Laubegast, Sushi Düsseldorf Altstadt, Grassi Museum Japan, Schiffe Versenken Mb, Harry Potter Escape Room Selber Machen, Badegärten Eibenstock Hotel, Nico Rosberg Vater, Familienhotel Hamburg Hafencity, Havelfest Brandenburg 2019, Konzerthaus 5 Buchstaben Kreuzworträtsel, Sommerfest Kindergarten Aufführung Ideen, VTech Spielzeug, Gedenkstätte Deutscher Widerstand Archiv, Stadt Neustadt-glewe Adresse, Krabbelgruppe Duisburg Duissern, Ddr Kinderlieder Buch, Leipzig ‑ Leverkusensuper Copa Finale Live, Tierpark Wismar Bauernhof, Schlachtfest Kiekeberg 2020, Bäckerei Kirstein Hochzeitstorte, Alles Liebe Zum Kindertag Bilder, Tierpark Hellabrunn Lageplan, Potsdam Veranstaltungen Heute, Formel 1 2013 Motoren, Rehburg-loccum Firmen, Skyline Park öffnungszeiten, Wasserspielplatz Bilk, Kinderveranstaltungen München, Dresden Elbufer Konzerte 2020, FC Barcelona 2013 14, Schloß Beck Ab Welchem Alter, Mega Hüpfburgenland Stadthagen, Dark Gemälde Adam, Schülerzeitung Vorlage Kostenlos, Was Reimt Sich Auf Nicht, Fronleichnam 2020 Niedersachsen, Gerhard Berger Söll Haus, Berliner Symphoniker App, Summertime Festival Tickets, Hande Küden Violine, Stuttgart Kennzeichen, Freiwillige Helfer Gesucht, Bgb 1669, Fingerspiel Frühling Blume, PSG U13, Tic Tac Toe Spiel 2 Spieler, Kindertheater Berlin, Unicef Jobs Ausland, Charlotte Siné Age, Kate Norley Age,