Dabei bieten wir ganz unterschiedliche Übernachtungsmöglichkeiten: Vom Doppelzimmern mit lauschigem Holzofen und bodentiefen Fenstern bis zur Radlerhütte. $74 per night (Latest starting price for this hotel). p.P. Enjoy free WiFi, free parking and a restaurant. Stay at this 3-star pension in Zehdenick. Gasthaus & Pension Alter Hafen 3-star property Ziegelei 11, Zehdenick, Brandenburg 1-855-201-7819. Gasthaus & Pension Alter Hafen, Zehdenick Gasthaus & Pension Alter Hafen, Zehdenick, current page. Full menu. All rights reserved. Werfen Sie einen Blick in unsere Galerie, überzeugen Sie sich von den authentischen Gästebewertungen und buchen Sie jetzt mit Preisgarantie. Free WiFi and free parking at Gasthaus & Pension Alter Hafen, Zehdenick. KAYAK searches hundreds of travel sites to help you find and book the hotel deal at Gasthaus & Pension Alter Hafen that suits you best. © 2020 Expedia, Inc, an Expedia Group Company. Am Rheinsberger Schloßpark. Try signing in with CONNECTED_THIRD_PARTY_NAMES or use another email address.Send me emails with travel deals, special offers, and other information.Gasthaus & Pension Alter Hafen, Zehdenick,Gasthaus & Pension Alter Hafen, Zehdenick, current page,Zehdenick (Mark) Station: 14-min drive, 5.2 mi/8.4 km,Zehdenick-Neuhof Station: 19-min drive, 7.9 mi/12.8 km,Gransee Station: 19-min drive, 7.9 mi/12.8 km,Bergsdorf Station: 24-min drive, 10.3 mi/16.5 km,Dannenwalde (Gransee) Station: 24-min drive, 10.6 mi/17 km,Uckermark Lakes Nature Park: 1-min walk, 0.1 mi/0.1 km,Ziegeleipark Mildenberg: 3-min walk, 0.2 mi/0.3 km,Zehdenick Townhall: 15-min drive, 5.8 mi/9.3 km,Stadtkirche Church: 15-min drive, 5.8 mi/9.4 km,Zehdenicker Wasserturm: 18-min drive, 6.9 mi/11.1 km,Stechlin-Runniper Land Nature Park: 21-min drive, 8.6 mi/13.8 km,Waldbad Zehdenick: 23-min drive, 7.4 mi/11.9 km,Barnim Nature Park: 26-min drive, 12.5 mi/20.2 km,Strand am Mahnkopfsee: 31-min drive, 11.3 mi/18.2 km,El Dorado Templin: 34-min drive, 15.6 mi/25.1 km,Badestelle Vietmannsdorf: 36-min drive, 17 mi/27.3 km,Schorfheide-Chorin Biosphere: 37-min drive, 17.9 mi/28.8 km,Berliner Tor: 37-min drive, 17.8 mi/28.7 km,Badestelle Dargersdorf: 37-min drive, 18.5 mi/29.8 km,NaturThermeTemplin: 42-min drive, 19.2 mi/30.9 km,Badestelle Großer Gollinsee: 43-min drive, 22.3 mi/35.9 km,Please provide the ages of children below,Please enter your travel dates like this: M/d/yyyy.We need both a check-in and a check-out date to check availability.Your dates seem to be a bit off.
You can only access your trip information and Expedia Rewards points from the Expedia site you booked on.Members can access discounts and special features.Please check you have entered your email address correctly before continuing.We can't tell if you're a human or a bot.Expedia, Inc. is not responsible for content on external Web sites. Übernachten in der Pension Alter Hafen.

All rights reserved.To finish creating your account, please click the link we just sent to.Please check you have entered your email address correctly.This email has already been used to sign up with CONNECTED_THIRD_PARTY_NAMES. Business website. An der Schleuse. Certain requests may come with additional charges.The following credit cards are accepted: Mastercard and Visa. Orbitz, Orbitz.com, and the Orbitz logo are either registered trademarks or trademarks of Orbitz, LLC in the U.S. and/or other countries. Tell us!Hotels closest to Indianapolis Motor Speedway,Rollaway/extra beds are available for EUR 20.0 per day,This property welcomes pets for EUR 5 per pet, per day.Charges for extra guests may apply and vary depending on the property's policy.A cash deposit, credit card, or debit card for incidental charges, as well as a government-issued photo ID, may be required at check-in.Special requests are subject to availability at the time of check-in and can't be guaranteed. 1. Travelocity, the Stars Design, and The Roaming Gnome Design are trademarks of Travelscape LLC. Search for Gasthaus & Pension Alter Hafen discounts in Zehdenick with KAYAK. Guests must contact this property in advance to reserve rollaway/extra beds.Fee for continental breakfast: EUR 10 for adults and EUR 5 for children (approximately),Pension Gasthaus & Pension Alter Hafen Zehdenick,Zehdenick Gasthaus & Pension Alter Hafen Pension,Gasthaus & Pension Alter Hafen Pension Zehdenick. Dann sind Sie bei uns genau richtig. For convenient arrivals and departures, you can take advantage of the free airport shuttle (available during limited hours). Fees may apply. Fees and deposits might not include tax and are subject to change.Thanks for being one of our most valued customers!Please check you have entered your email address correctly before continuing.url importing https://www.orbitz.com/Zehdenick-Hotels-Gasthaus-&-Pension-Alter-Hafen.h34119948-p2.Hotel-Reviews,© 2020 Orbitz, LLC, An Expedia Group Company. Guests can contact the property in advance for details.Charges for extra guests may apply and vary according to property policy.These fees and deposits will be charged at check-in, check-out, or the time of service.This list may not be comprehensive. Friendly staff can provide front-desk service during limited hours, and also offer advice about sightseeing.Continental breakfast is served daily from 8:00 AM to 10:00 AM for a fee.The preferred airport is Tegel Airport (TXL): 67-min drive, 43.6 mi/70.2 km.The front desk is available during limited hours.

Popular attractions Ziegeleipark Mildenberg and Waldbad Zehdenick are located nearby. Enjoy free WiFi, free parking, and a restaurant. Not a member?Located in Oberhavel, Gasthaus & Pension Alter Hafen is adjacent to Uckermark Lakes Nature Park and within a 5-minute walk of Ziegeleipark Mildenberg. Travelocity Price Guarantee . Discover genuine guest reviews for Gasthaus & Pension Alter Hafen along with the latest prices and availability – book now. Get Directions. Please enter your travel dates like this: mm/dd/yyyy.Cannot be more then 28 days between check-in and check-out dates.Information missing or incorrect? Use of this Web site constitutes acceptance of the.Please check you have entered your email address correctly before continuing.We can't tell if you're a human or a bot.For customer service, call us toll-free at 1-800-397-3342. Popular attractions Ziegeleipark Mildenberg and Waldbad Zehdenick are located nearby. gasthaus-alter-hafen.de.
Vegan-friendly restaurant Gasthaus & Pension Alter Hafen in Zehdenick, Germany has not been reviewed yet. Hotel Bollmannsruh am Beetzsee.

Wenn Sie unseren Newsletter abonnieren, erfahren Sie sogar als Erstes von Angeboten und Aktionen.

5 other reviews that are not currently recommended.

Botanischer Garten Leipzig Lageplan, Grammy Grand Slam, Konzerte Braunschweig 2021, Lifestyle Magazin, Got Seasons Rating Imdb, Real Madrid Fanclub Deutschland, Pflichten Mit 14, Beachvolleyball Shop, Ferienpass 2020 Kiel, Burg Falkenstein, Alfa Romeo Racing 2020, Bein Sport 1 Canlı Izle şifresiz Frekans, Fenerbahçe Live Stream Heute, Frühling Song, Ferrari 2010, Sky Go Champions League Heute, Un Kinderrechte Kurzfassung, Kieler Kultur Pop-up, Flohmarkt Warnemünde Kurhaus, Freizeitpark Plohn Hotel, Zirkus In Meiner Nähe Heute, Circus Roncalli Tiere, Deutsche Oper Am Rhein Pforte, Burgverein Neustadt-glewe, F1 2019 Setup, Madame Tussauds Hamburg Preise, Thalia Gutschein Generieren, Outdoor Spielzeug Für 6-jährige, Leichter Kreuzer Leipzig, Haushaltsplan Kinder Pdf, Müller Mallorca-sängerin, Watchmen Series Review, Wett Boss, Thanksgiving Geschichte, Gondwana Kuhl, Jobs Wien Teilzeit, Mitmachmuseum In Der Nähe, Pfau Bedeutung Christentum, Real Madrid 18/19, Bayern Gegen Düsseldorf 2013, Kölner Zoo Pinguine, Niemals Selten Manchmal Immer IMDb, Parkhaus Ostsee Warnemünde Preise, Fortuna Düsseldorf 2 Live Ticker, Formel 1 Rennkalender 2008, Berlin Tempelhof Museum, Familienausflug Berlin, Formel 1 Tabelle, Present Simple Exercises PDF, Kalender 2019 Niedersachsen Zum Ausdrucken Kostenlos, Cafe Potsdam West, Größtes Labyrinth Deutschland, Freitag Taschen Köln, Thalia Gutschein Generieren, Hwa Affalterbach Entlassungen 2018, Ipse, Ipsa, Ipsum, Antenne Sylt Fm, Potsdam Mit Kindern Im Winter, Heute Für Kinder, Inspirata Workshop, Latein Grammatik übungen Pdf, Hotel Brandenburger Tor Potsdam4,6(300)0,6 Meilen Entfernt161 $, Weinstraße 7, Reisen Von Sachsen Nach Brandenburg, Jenson Button 2000, Museum Der Illusionen Parken, Jos Verstappen Freundin, Schulfest Jubiläum Ideen, Feuerwerk Spandau Heute, Marcelo Burlon Handyhülle S10, Pfaueninsel Potsdam Preise, Live Wetter Kühlungsborn, Fenerbahçe Live Stream Heute, Atatürk Kinder, Kiekeberg Silberhof, Hans Albers, Fedel Formel 1, Berlin Mit Kindern Bei Regen, Ferienfreizeit 2020 Gladbeck, Abdelhak Nouri 2019, Berlin Mit Kind, Germendorf öffnungszeiten, Evangelische Familienbildungsstätte Wuppertal, Warnemünde Veranstaltungen, Container Museum Hamburg, Potsdam - Open Air 2020, Barcelona '' Kader 2006,